How to create Google People Cards| NEW INFO

  

 How to create Google People Cards| NEW INFO



മലയാളം | English

Google People Cards : Google has announced a new feature that allows people to add themselves to search on Google. These are called Google People Cards. These are virtual business cards made mainly for influencers, entrepreneurs and freelancers. But anyone can use it to expand their current possibilities.

How to create your People’s Card in Google Search

Step 1: To create a People Card, users must first log in to their Google Account and search for their name in Google Search.

Step 2: Tap on the “Add me to search” option that appears on the page

Step 3: Upload an image of yourself from your Google Account, add a description and links to social profiles or websites. You can include your phone number or email address in your virtual visiting card

Step 4: Tap on the “Save” option, that’s it

Google says each new card requires the user to authenticate the account with a unique mobile number. He / she will have complete control over the information that should be included in the card and can avoid the experience at any time, which will prevent their details from appearing in the search.

It will appear when someone searches for you on Google. These public profiles aim to give professionals a one-time destination for all the important accurate information they keep in one place.

Google പീപ്പിൾ കാർഡുകൾ എങ്ങനെ സൃഷ്ടിക്കാം

മലയാളം | ഇംഗ്ലീഷ്

ഗൂഗിൾ പീപ്പിൾ കാർഡുകൾ : ഗൂഗിളിൽ സെർച്ച് ചെയ്യാൻ ആളുകളെ അനുവദിക്കുന്ന പുതിയ ഫീച്ചർ ഗൂഗിൾ പ്രഖ്യാപിച്ചു. ഇവയെ ഗൂഗിൾ പീപ്പിൾ കാർഡുകൾ എന്ന് വിളിക്കുന്നു. പ്രധാനമായും സ്വാധീനം ചെലുത്തുന്നവർ, സംരംഭകർ, ഫ്രീലാൻസർമാർ എന്നിവർക്കായി നിർമ്മിച്ച വെർച്വൽ ബിസിനസ് കാർഡുകളാണിത്. എന്നാൽ ആർക്കും അവരുടെ നിലവിലെ സാധ്യതകൾ വികസിപ്പിക്കാൻ ഇത് ഉപയോഗിക്കാം.

ഗൂഗിൾ സെർച്ചിൽ നിങ്ങളുടെ പീപ്പിൾസ് കാർഡ് എങ്ങനെ സൃഷ്ടിക്കാം

ഘട്ടം 1: ഒരു പീപ്പിൾ കാർഡ് സൃഷ്‌ടിക്കുന്നതിന്, ഉപയോക്താക്കൾ ആദ്യം അവരുടെ Google അക്കൗണ്ടിലേക്ക് ലോഗിൻ ചെയ്യുകയും Google തിരയലിൽ അവരുടെ പേര് തിരയുകയും വേണം.

ഘട്ടം 2: പേജിൽ ദൃശ്യമാകുന്ന "തിരയാൻ എന്നെ ചേർക്കുക" ഓപ്ഷനിൽ ടാപ്പ് ചെയ്യുക

ഘട്ടം 3: നിങ്ങളുടെ Google അക്കൗണ്ടിൽ നിന്ന് നിങ്ങളുടെ ഒരു ചിത്രം അപ്‌ലോഡ് ചെയ്യുക, സോഷ്യൽ പ്രൊഫൈലുകളിലേക്കോ വെബ്‌സൈറ്റുകളിലേക്കോ ഒരു വിവരണവും ലിങ്കുകളും ചേർക്കുക. നിങ്ങളുടെ വെർച്വൽ വിസിറ്റിംഗ് കാർഡിൽ നിങ്ങളുടെ ഫോൺ നമ്പറോ ഇമെയിൽ വിലാസമോ ഉൾപ്പെടുത്താം

ഘട്ടം 4: “സേവ്” ഓപ്‌ഷനിൽ ടാപ്പ് ചെയ്യുക, അത്രയേയുള്ളൂ

ഓരോ പുതിയ കാർഡിനും ഉപയോക്താവ് ഒരു അദ്വിതീയ മൊബൈൽ നമ്പർ ഉപയോഗിച്ച് അക്കൗണ്ട് പ്രാമാണീകരിക്കണമെന്ന് ഗൂഗിൾ പറയുന്നു. കാർഡിൽ ഉൾപ്പെടുത്തേണ്ട വിവരങ്ങളുടെ മേൽ അയാൾക്ക്/അവൾക്ക് പൂർണ്ണ നിയന്ത്രണം ഉണ്ടായിരിക്കും, കൂടാതെ എപ്പോൾ വേണമെങ്കിലും അനുഭവം ഒഴിവാക്കാനും കഴിയും, ഇത് അവരുടെ വിശദാംശങ്ങൾ തിരയലിൽ ദൃശ്യമാകുന്നത് തടയും.

ആരെങ്കിലും നിങ്ങളെ Google-ൽ തിരയുമ്പോൾ അത് ദൃശ്യമാകും. ഈ പൊതു പ്രൊഫൈലുകൾ പ്രൊഫഷണലുകൾക്ക് അവർ ഒരിടത്ത് സൂക്ഷിക്കുന്ന എല്ലാ പ്രധാനപ്പെട്ട കൃത്യമായ വിവരങ്ങൾക്കും ഒറ്റത്തവണ ലക്ഷ്യസ്ഥാനം നൽകുന്നതിന് ലക്ഷ്യമിടുന്നു.

FOR MORE HELP


Post a Comment

Previous Post Next Post

WORK FROM HOME JOB VACANCY.-2022 Know the Benefits You Provide In order to find and get the best job there are some very important things you’ll want to know. First, consider that you present an opportunity for many employers even if you have no job experience. Discover Your Skills give you important information about how you can get a job that is a good fit, a job where you will do well, even with no experience! The importance of knowing how you can provide an important service to employers cannot be understated. Otherwise, it’s easy to get in the situation of being a job beggar. Job begging is not fun and it’s not effective either. Once you know you have something to offer, the job search can become much more enjoyable and meaningful. It will also help you land a job where you will be more effective and have more opportunities for even better jobs in the future. വീട്ടിൽ ഇരുന്ന് ജോലി ചെയ്യാം - Mindy Support | Teams hiring Data annotators without work experience Mindy Support India aims to revolutionize data annotation services to pave way for the AI age. Data annotators need to have strong computer skills because their work involves reviewing material on computers and using computers to categorize content. Data annotators also need good organizational skills because it is important that they establish proper classifications and apply them appropriately. Attention to detail is important because they may work with similar images or material and need to take note of any distinctions between the content. 🏠 This is a work from home opportunity 💳 Salary: from 100 000 INR annually Minimum Qualifications: ▪️ freshers are welcome ▪️ must have a laptop ▪️ must be available to join immediately Responsibilities include: 🔺annotate and label data/content using annotation tools. 🔺 locate, label and categorize various elements in large textual and image/video datasets. 🔺 Implement annotation procedures to achieve consistent annotation. 🔺 report and document issues with annotation tools and processes. 🔺 provide feedback for efficient labeling and to improve data quality 🔺 conduct linguistic analysis of annotation edge cases. 🔺Women wanting to start/restart their career can also apply. ( Nb:ഇതൊരു ഷെയർ പോസ്റ്റ് ആണ്, ഇ ജോലിക്കായി പണം ചോദിക്കുവാണേൽ ഒഴിവാക്കുക, നേടുക) Fill in the form or send your CV to ann.issac@mindy-support.com രജിസ്റ്റർ ചെയ്യാൻ താഴെ ക്ലിക്ക് ചെയ്യുക ഇവിടെ അമർത്തുക

close